راه دوســـتی به هدف برطرف سازی شک، شبه و افکار منفی از اذهان و ایجاد ارتباط سالم در میان جامعه و خانواده راه اندازی شده است و در راستای محبت و دوستی قدم بر می دارد....................
جـسـتـجـو درسـایت

چرا علمای شیعه دروغ می گویند؟

دركتاب كافي كليني آمده است كه همه به جز شيعيان حرامزاده هستند : دركتاب معتبر شيعه يعني كتاب كافي كليني روايتي را به دروغ روايت ميكند كه گويا امام باقر فرمودند همه مردم غير ازشيعيان ما ولد الزنا هستند . دراينجا روايت را برايتان نقل ميكنم : « 431 عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَنْ عَلِيِّ بْنِ الْعَبَّاسِ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ عَنْ عَاصِمِ بْنِ حُمَيْدٍ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ (عليه السلام) قَالَ قُلْتُ لَهُ إِنَّ بَعْضَ أَصْحَابِنَا يَفْتَرُونَ وَيَقْذِفُونَ مَنْ خَالَفَهُمْ فَقَالَ لِي الْكَفُّ عَنْهُمْ أَجْمَلُ ثُمَّ قَالَ وَاللَّهِ يَا أَبَا حَمْزَةَ إِنَّ النَّاسَ كُلَّهُمْ أَوْلادُ بَغَايَا مَا خَلا شِيعَتَنَا » « ابو حمزه مىگويد : به امام باقر عليه السّلام عرض كردم : برخى از هم كيشان ما به دگرانديشان دروغ مىبندند و آنها را به حرامزادگى نسبت مىدهند . امام باقر عليه السّلام فرمود : سخن نگفتن در باره آنان نيكوتر است ، و سپس فرمود : اى ابا حمزه ! به خدا سوگند! جز شيعيان ما، همه مردم زاده‌ي فحشايند » . الكليني الرازي ، أبي جعفر محمد بن يعقوب بن إسحاق (متوفاي328 هـ) ، الأصول من الكافي ، ج8 ، ص275 ـ 287 ، ناشر: اسلاميه ، تهران ، الطبعة الثانية ،1362 هـ .ش . ) با اين وجود طبق اين قول همه مردم غير ازشيعيان حرام زاده هستند ؟ اگرچه اين روايت را بعضي تضعيف ميكنند وميگويند دراين روايت دونفر مورد بحث هستند . يكي حسن بن عبد الرحمن و ديگري در علي بن العباس . وميگويند : حسن بن عبدالرحمن مجهول است واصلاهيچ توثيقي در مورد آن نيامده است . و علي بن عباس ازغلات است . اما بايد دانست كه در نزد اكثر علماء كتاب كافي متعبرترين كتاب شيعه است وكل احاديثش را صحيح ميدانند . به همين منظور است كه ازبعضي علماي شان درمجالس خصوصي وعمومي شنيده ميشود كه : سني ها همه حرامزاده هستند . اما بعضي ديگر كه روايت كافي كليني را تضعيف ميكنند بخاطر فرار ازمخمصه است كه بدامش افتاده اند . ببنيد بعضي ازعلماي شيعه اين كتاب را چگونه ستايش كرده واحاديثش را صحيح ميدانند : نوري طبرسي صاحب المستدرک مي‌گويد: کتاب الکافي در بين چهار کتاب مهم شيعه مانند خورشيد در بين ستارگان است. اگر شخصي منصفانه آن را مطالعه کند عليرغم احاديث آحاد و رجال آن به موثق و صحيح بودن آن اطمينان حاصل خواهد کرد. " مستدرک الوسائل، طبرسي ج 3 ص 532." عبدالحسين شرف الدين موسوي صاحب "المراجعات" مي‌گويد: کتاب‌هاي الکافي و الاستبصار و التهذيب و من لايحضره الفقيه متواتر و مقطوع و محتواي آنان صحيح است و در بين آن‌ها کافي اقدم و اعظم واتقن مي‌باشد. محقق خود الکافي که علي اکبر غفاري نام دارد مي‌گويد: اماميه و جمهور شيعيان در تفضيل و برتري آن و اعتبار و اکتفاء به احکامش اتفاق نظر دارند. آن‌ها اقرار مي‌کنند جايگاه و منزلت آن بر کتاب‌هاي ديگر مشهود و عيان است؛ زيرا کتاب کافي را مداري مي‌دانند که روايات کساني که معروف به ضبط احاديث و موثوق به بوده‌اند در آن جاي دارد، و در نزد آنان زيبا‌ترين و بهترين کتاب حديث بحساب مي‌آيد. مقدمه‌ي کافي، ص 26. آيا با وجود اين كتب وروايات ميتوان از شيعه رافضي ادب را انتظار داشت ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر